Ulubiona walka Alberto del Rio?


Podczas jednej z konferencji prasowej promującej nową grę WWE o nazwie "WWE 12" obecny mistrz WWE-Alberto del Rio powiedział że jego ulubioną walką jest walka pomiędzy Dos Carasem a  Big Van Vaderem.
"Gdy byłem jeszcze dzieckiem. Oglądałem walki wrestlingu prawie z całego świata- Od walki Hulk Hogan vs Andere de Giant po walki Meksykańskich Luchadorów". Jednak myślę że zostałem głównie wrestlerem dlatego że gdy miałem sześć bądź siedem lat widziałem jak mój ojciec stracił w Meksyku tytuł UWA Heavyweight Title. Walczył z Vaderem i przegrał pas tego dnia. Pamiętam że byłem tak wściekły i smutny zarazem że choć byłem tak mały to powiedziałem " Zamierzam być pro-wrestlerem i pewnego dnia skopie ci tyłek" "
Ciekaweczy kiedyś będzie miał taką okazje :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
Lucha Blog © 2012 | Designed by Meingames and Bubble shooter