Pierwszy Polski film o Lucha Libre!

Pewnie każdy z was słyszał o legendarnych filmach z El Santo który nie raz walczył z potworami,obcymi oraz zombie. W Meksyku filmy tego typu są bardzo popularne i do tej pory kręcone. Lucha Libre w Polsce jako kultura/rozrywka nigdy nie było i niema się co dziwić że filmów też nie było o tematyce Lucha Libre. Jednak dziś w internecie znalazłem film o nazwie "Pecador el Enmascarado de Negro contra El Profesor Loco y la Invasion de otra Galaxia" który ku mojemu ździwieniu nakręcili Polacy! Od razu zacząłem poszukiwanie tego filmu no i znalazłem go na youtube. Jak narazie obejrzałem pierwszy part i muszę przyznać że film jest nagrany w old schoolowym stylu i jest całkiem ciekawy. Cała akcja dzieje się w roku 1960 w Meksyku gdzie ląduje statek obcych którzy chcą zniszczyć naszą planetę jednak żeby to zrobić potrzebują recepturę która jest zaszyfrowana w kodeksie Majów jednak nie będzie im tak łatwo gdyż  Meksykański Luchador-Pecador ma zamiar pokrzyżować im plany. Jak to się skończy obejrzycie sami


Pree-Show 









FILM:









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
Lucha Blog © 2012 | Designed by Meingames and Bubble shooter