Sin Cara vs Sin Cara

Sin Cara to chyba jedna z najbardziej kontrowersyjnych postaci w WWE o ostatnim czasie. Wielu fanów na niego narzekało,do tego doszło oskarżenie o branie sterydów oraz mówiło się nawet o zwolnieniu tego luchadora. Jednak jeszcze niewyemitowany  Smackodwn udowodnił tylko moją teorię którą wyznawałem od początku czyli ta że Hunico zastępował Mistico tylko po to by doszło do feudu pomiędzy tymi zawodnikami. Po tappingu Smackdown w internecie zaczęły pojawiać się zdjęcia z gali gdzie Mistico(Sin Cara Orginal) stoi oko w oko z Mistico de Jurez(Hunico a.k.a Ex-Sin Cara). Teraz posiadam już film tego zajścia gdzie obaj zawodnicy stoją przed sobą i tountują wygląda to naprawdę dobrze ciekawe czy będzie walka między nimi na PPV Night of Chempion. Jednak wydaje mi się że w rolę ex-Mistico miał się wcielić jednak Averno którego nie pozyskali z nieznanych mi powodów. Feud między Mistico a Averno byłby lepszy niż z Hunico jednak i tak zapowiadają się świetne pojedynki Mistico vs Mistico. Mam nadzieje że obaj panowie zawalczą przeciwko sobie również w Gdańsku na House Showle ;) Chciałbym także przeprosić za małą ilość wpisów na blogu lecz ostatnio wogóle nie mam czasu by cokolwiek pisać wiecie szkoła i te sprawy. Teraz zapodam wam filmik ze Smackdown

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
Lucha Blog © 2012 | Designed by Meingames and Bubble shooter