Sin Cara-Wywiad z www.nexoslatinos.com

Jesteś luchadorem drugiej generacji. Czy twój ojciec wpłynął w jakimś stopniu na to że postanowiłeś zostać luchadorem?
Mój Ojciec,Dr. Karonte był od zawsze dla mnie inspiracją do tego by zostać luchadorem. Zawsze byłem pod wrażeniem kiedy nosił różne maski i sam chciałem być taki jak on. To była część mojego dzieciństwa to coś co do dziś płynie w moich żyłach.
Co oznacza dla ciebie reprezentowanie Meksyku w ringu?
Jest to dla mnie najważniejsze.Jestem dumny z tego że mogę reprezentować ten kraj i ludzi w nim żyjących.
Jak zostałeś odkryty w WWE?
Mam dobrą reputację i sławę w Meksyku na którą WWE zwróciło uwagę.
Porównaj Lucha Libre w Meksyku a w Stanach.
Są to kompletnie dwa różne style.
Ile godzin w tygodniu trenujesz?Jak wygląda twój dzień pracy?
Trenuje po dwie godziny dziennie z moim ojcem. Zawsze podczas treningu staram się znaleźć nowe rozwiązania które mogą potem wykorzystać w ringu.
Czy masz jakąś specjalną dietę?
Jest to głównie dieta w postaci kurczaka z warzywami. Nie posiadam jakiejś specjalnej diety.
Jak wyobrażasz sobie siebie za 10 lat?
10 lat? Trudno powiedzieć co będę robił jutro. Nie mam pojęcia co będę robił w przyszłości ale mam nadzieje że coś z czego będę dumny.
Dlaczego nosisz maskę?
Maska dodaje pewnej tajemniczości do mojego gimmicku.To sprawia że ludzie się zastanawiają kim naprawdę jestem i dodaje dodatkowe zaintersowanie postacią Sin Cary.
Jak widać przez maskę?
Z początku słabo. Trzeba się przyzwyczaić.
Czy komuś kiedyś udało się pozbawić cię maski?
Wiele osób próbowało ale jak do tej pory nikomu się nie udało ale kto wie co przyniesie przyszłość.
Dlaczego nazywasz się Sin Cara?
Noszę maskę która całkowicie zasłania moją twarz w tym również oczy.To tak jakbym nie miał twarzy.
Czy widzisz siebie jako wzór do naśladowania?
Jeżeli ktoś widzi we mnie wzór do naśladowania to jest to dla mnie wielki zaszczyt i sprawia to że jestem z siebie dumny.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
Lucha Blog © 2012 | Designed by Meingames and Bubble shooter