Odkrycie Roku: Titán (CMLL)


Hola fanáticos de la lucha libre! Po raz kolejny powracam z Lucha Blogiem. Na jak długo? Nikt tego nie wie, jednak przejdźmy do rzeczy.Zbliża się nam koniec roku. Rok ten mimo iż nie widziałem wszystkich gal należał do udanych.Szczególnie dobrze wiodło się AAA które wypuściło drugą tygodniówkę oraz IWRG. Jednak na podsumowanie roku przyjdzie jeszcze czas. Co prawda zazwyczaj "nagrody" dla najlepszych luchadorów rozdaje w Grudniu to mimo tego już dzisiaj mogę wręczyć nagrodę w kategorii odkrycie roku. Kto jest tym szczęśliwcem? Oczywiście jest nim Titán z Consejo Mundial de Lucha Libre. Bez wątpienia ten zawodnik w tym roku z gwiazdy pierwszych walk stał się topową gwiazdą. Titana fani mogą kojarzyć również jako Palacio Negro gdyż właśnie pod tamtym gimmickiem występował do 2011 roku. Ja osobiście już wtedy go znałem i gdy pierwszy raz zobaczyłem jego walkę zrobił na mnie spore wrażenie jednak federacja mało go pokazywała w TV i po jakimś czasie o nim zapomniałem. Jednak  zawodnik przypomniał o sobie w nowym turnieju CMLL o nazwie En Busca en un idolo 2012 który wyglądał niczym "Got Talent" w wersji Lucha Libre. Titan z walki na walkę coraz bardziej zaskakiwał. Ten zawodnik świetnie współpracuje w ringu z innymi luchadorami a na dodatek ma świetne warunki fizyczne dzięki czemu robi niesamowite akcje w locie, jednak co najważniejsze publiczność go kupuje i mocno go wspiera co w  tym biznesie jest chyba najważniejsze. Po wygraniu turnieju kariera Titana zaczeła nabierać kolory. Coraz więcej widzieliśmy go w telewizji i co ciekawe w górnej karcie w Arenie Mexico. Najważniejszą datą dla Titana zaraz po wygraniu turnieju jest 4 Września 2012 roku to właśnie w tym dniu pokonał Polvorę w Arenie Mexico i zdobył tytuł Mexican National Welterweight Championship i stał się 70 posiadaczem tego tytułu w historii CMLL. Jest drugi najważniejszy jak na razie tytuł w historii tego luchadora. Polecam obejrzeć kilka walk tego luchadora szczególnie z turnieju gdyż to co wyprawia jest piękne i wpełni zasłużył na miano "Odkrycia Roku". Mam nadzieje że kolejny zwycięzca En Busca en un Idolo będzie równie dobry.



              

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
Lucha Blog © 2012 | Designed by Meingames and Bubble shooter