El Consejo hakuje stronę AAA!

SORPRESA, GENTE DE AAA...
¡LA CLASE MUNDIAL DE LA LUCHA LIBRE HA LLEGADO! JA-JA-JA.
AAA przez ostatnie miesiące coraz bardziej promuje swoją nową stajnię El Consejo. Trzeba przyznać że wychodzi im to bardzo dobrze. Tym razem federacja postanowiła że kontrowersyjna stajnia zhakuje oficjalną stronę AAA. Gdy teraz wejdziecie  na stronę AAA zobaczycie komunikat jaki napisałem pod obrazkiem. Pomysł bardzo fajny i ciekawy. Jestem ciekawy dalszych poczynań tej stajni. Takie "hackingu" sama grupa Anonymous by się nie powstydziła :)

1 komentarz:

  1. No nie powiem, że dawno tak ciekawego pomysłu nie widziałem. Widać że AAA chce wypromować tą stajnię , ale sam pomysł z shakowaniem był bardzo ciekawy.

    PS. Fajnie że Lucha Blog wraca.

    OdpowiedzUsuń

 
Lucha Blog © 2012 | Designed by Meingames and Bubble shooter