Sprostowanie do poprzedniego wpisu.

W poprzednim wpisie napisałem że mistrz CMLL powrócił do AAA. Jednak teraz po przeczytaniu kilku materiałów na temat obecnej sytuacji Hectora Garzy mogę wam przedstawić co się obecnie dzieje z tym wrestlerem i dlaczego walczy w AAA i Perros. Tak jak mówiłem z powodu wyjazdu do Gdańska nie znałem ostatnich newsów z Lucha i dlatego nie wiedziałem co się dzieje. Jak się okazało 11 Listopada 2011 roku Hector Garza zwołał konferencje prasową i ogłosił że opuszcza federacje CMLL a następnie powiedział że podpisał kontrakt z promocją Perros del Mal! Pas Mistrzowski jaki posiadał zwrócił do CMLL! Narazie nie wiadomo co się będzie z tym pasem działo. I tak jak mówiłem w ostatnim wpisie Garza powrócił do AAA gdzie najprawdopodobniej będzie brał udział w feudzie AAA-PERROS. Swoją ostatnią walkę w CMLL miał 15 Listopada 2011 roku gdzie razem z  Shockerem przegrali ją na rzecz  Mr.Niebili i Ultimo Guerrero. Co ciekawe Hector był wtedy ubrany w koszulkę Perros del Mal.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
Lucha Blog © 2012 | Designed by Meingames and Bubble shooter