Chikara "No Safety In Numbers" 2011-Zapowiedz

29 Października 2011 roku

The Goodwill Beneficial Assoc. Hall
100 Madison Avenue in Reading, PA

Start = 7:00 PM : : Wpuszczanie na hale= 6:30 PM


The Inevitable Confrontation!

Eddie Kingston vs. Vin Gerard
Po tej walce nie spodziewałbym się fajerwerków. Obaj ci zawodnicy nigdy mnie nie przekonywali w szczególności Eddie Kingston który w ogóle nie pasuje do Chikary. Jeżeli ktoś lubi brawl i wolną akcje to ta walka jest stworzona dla niego. Jednak może wreszcie Eddie pokaże coś dobrego bo na początku roku w walce z El Generico pokazał że jest w stanie zrobić dobrą walkę.
First Time Ever!

Jigsaw vs. Eddie Edwards
Na tą walkę bardzo czekam. Po raz pierwszy  ci zawodnicy zawalczą ze sobą i to będzie coś niesamowitego. Muszę przyznać że nie widziałem jeszcze walki Edwardsa w Chikarze jednak to co robi w ROH przekonuje mnie że i tu będzie robił bardzo dobre walki.
Singles Action!

Marion Fontaine vs. Archibald Peck
Po tej walce nie można się za dużo spodziewać. Takie walki zazwyczaj są robione pod publiczność i mają ją zabawiać a nie koniecznie fanów którzy oglądają to z DVD. Szału nie będzie i raczej będzie to walka do przewinięcia.
An Eye For An Eye?

Ophidian vs. Sugar Dunkerton
Comedy Match. Jednak na tym opiera się Chikara. Ophidian zawsze robi śmieszne i dobre walki, z Sugarem różnie to bywa. Jednak mam przeczucie że ta walka wypadnie dobrze. Poza śmiechem zapewne dostataniemy dużo dobrych walk
30 Wrestlers - 1 Winner!

Hurricane Irene cannot stop the Countdown Showdown! 
30 osobowa walka której zasad niestety nie znam. Mamy tu sporo niezapowiedzianych luchadorów. Czyżby szykowały się jakieś debiuty/powroty? Wygląda bardzo fajnie. Licze na jakiś dobry match który trochę potrwa. Bardzo tajemnicza ale zarazem najlepsza walka.

Gala zapowiada się naprawdę dobrze jak na Chikarę która ostatnimi czasy przechodzi kryzys. Jest tu kilka walk które można by było wywalić z karty jednak 30 osobowy match czy walka Jigsaw vs Edwars zamazuje te wpadki. Ocena karty 5/10

1 komentarz:

  1. Według mnie trochę za wysoko oceniłeś kartę na tą galę Chikary. Ja bym to ocenił najwyżej na 4/10, albo nawet 3,5/10, dlaczego? Nie podobają mi się łącznia zawodników do pojedynków. Ale nie można od razu tak z góry krytykować wszystkiego, to jest Chikara i możliwe że zobaczymy coś dobrego w niektórych walkach. Przed wszystkim nie leży mi to, że Ophidan i Sugar są w jednej walce jako przeciwnicy. Byłoby o wiele śmieszniej, (ponieważ Sugar chyba głównie taką rolę odgrywa w federacji) gdyby dostał kogo innego, lecz nie na pewno Ophidan'a. Dziwi mnie to że Icarus nie dostał osobne walki :O Trochę dziwne posunięcie ze strony federacji, ale zobaczymy. Tak jak pisałem wcześniej, nie możemy od razu wszystkiego zakładać negatywnie, bo coś czuję że ta gala będzie jedną z mocniejszych ostatnich czasów w Chikarze. Czekam na linki do gali ^^

    OdpowiedzUsuń

 
Lucha Blog © 2012 | Designed by Meingames and Bubble shooter