Rey Mysterio Behind the Mask- Tłumaczenie PL

W poniedziałek na portalu attitude.pl pojawił się pierwszy rozdział autobiografii Reya Mysterio. Dziś możecie przeczytać kolejne strony z 300 stronicowej książki i dowiedzieć się jak zaczynała jedna z największych gwiazd Lucha Libre. Dzisiaj będziecie mogli przeczytać głównie o tym jak Rey Mysterio Jr. trenował,jak wyglądała jego sala gimnastyczna,ring i że nie wszystko było tak kolorowe jak mogłoby się wydawać. Oto kilka fragmentów
"Ja także tam dostałem pracę po szkole i w weekendy składając pudełka od pizzy i czyszcząc stoły. Najbardziej pamiętam telewizor, który znajdował się na zapleczu, gdzie jadłem lunch. W sobotę nadawali gale wrestlingu. Był to pierwszy raz kiedy zobaczyłem World Wrestling Federation (obecnie WWE). Jeżeli się nie mylę była to retransmisja Saturday Night's Main Event i emitowali to około południa." 
 "Poza WWF oglądałem także cały czas CMLL (Consejo Mundial de Lucha Libre - World Wrestling Council). CMLL jest meksykańskim odpowiednikiem WWF i wtedy posiadało wszystkie meksykańskie gwiazdy. Kiedy dorastałem moim celem było dołączenie właśnie do niej."
 Muszę przyznać że ten rozdział jest na prawdę interesujący i każdy powinien go przeczytać bez względu czy lubi Mysterio czy go nienawidzi. Zapraszam do Behind the Mask - Surfer, futbolista a może wrestler?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
Lucha Blog © 2012 | Designed by Meingames and Bubble shooter